Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Anholt Simon
(2)
Boruc Mirosław A
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Hildreth Jeremy
(1)
Olins Wally
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing narodowy
(2)
Cywilizacja
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Wyroby i towary
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wally Olins o marce / Wally Olins. - Warszawa : Instytut Marki Polskiej, 2004. - 326 s. : fot. ; 24 cm.
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1.Dlaczego marki są ważne dla kientów, 2.Jak Volkswa gen, firma bezgranicznie skupiona na biegłości techni cznej, zakochał się w markach, 3.Skąd się wzieły marki i co się stało, gdy dojrzały, 4.Żyć marką.Zarządzanie markami usługowymi, 5.Marki na arenie globalnej. Jedn orodność, różnorodność i charakter, 6.Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm.Więzi uczuciowe budują markę, 7."Made in...".Co oznacza i ile jest warte?, 8.Bran ding narodowy, 9.Jak zbudować i utrzymać markę.Garść wskazówek, 10.Branding a zarabianie pieniędzy, 11.Mar ki: kto tu naprawdę rządzi?, 12.Przyszłość brandingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1. Niech żyje wolnośc i kwitnie handel: Ameryka jako marka, 2. Marka wolności: Ameryka wkracza na rynek, 3. Przekonaj albo zgiń. Wymachiwanie Marką Ameryka, 4. Kto nas pozna, ten nas kupi. Partyzancki marketing Marki Ameryka, 5. Prywatyzacja Marki Ameryka, 6. Marnowanie talentu. Marka Ameryka traci na znaczeniu, 7. Just do it. Odmładzanie Marki Ameryka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1. Dlaczego marki warte są zachodu?, 2. Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3. Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4. Wyzwanie: markowy eksport, 5. Kiedy kraje stają się markami, 6. Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej